30.05.2011

It's Monday! What Are You Reading?

Fire dager til ferie. Fire dager til frihet. Fire dager til jeg kan lese hele tiden. Vel, det blir en uke med fulltidsjobbing og to uker med deltidsjobbing før jeg har skikkelig ferie, men likevel. Jeg gleder meg.

Bøker jeg leste forrige uke:

- George R.R. Martin: A Clash of Kings

Bøker jeg anmeldte forrige uke:

- None. Ikke en eneste en. Fra og med fredag skal jeg ta igjen det forsømte.

Bøker som skal anmeldes etter fredag klokken 1.:

- Hwang Sok-Yong: Herr Han (terningkast 4)
- Alan Bradley: A Red Herring Without Mustard (terningkast 5)
- Terry Pratchett: Equal Rites (terningkast 5)
- Paul Auster: Timbuktu (terningkast 5)
- Chimamanda Ngozi Adichie: Dyprød Hibiskus (terningkast 4)
- Marguerite Duras: Elskeren (terningkast 2)
- George R.R. Martin: A Clash of Kings (terningkast 6)
- Tom Egeland: Sirkelens Ende (terningkast 5)

Bøker jeg leser nå:

- J.R.R. Tolkien: Silmarillion

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:

- J.R.R. Tolkien: Silmarillion
- Joe Abercrombie: The Blade Itself

Hjemmeeksamen leveres klokken ett på fredag. Etter det må jeg på jobb en tur, og så blir det frihelg på hytten.

5 kommentarer:

  1. Eg glede meg til omtalene dine, spesielt Elskeren og Dyprød Hibiskus. Ha ei fin veke, Ann Helen:-)

    SvarSlett
  2. Lykke til med eksamen! Gleder meg til å lese omtaler igjen når du er tilbake i siget:-)

    SvarSlett
  3. Ka farsken! Du har begynt på Silmarillion!*hakaslepp og nesegrus beundring*

    SvarSlett
  4. Elida: Takk, håper du får en fin uke du også. Personlig tror jeg helgen blir hakket bedre enn resten av uken, men den er heldigvis ikke så langt unna hvis jeg regner i dager. Regner jeg i ord er jeg ca 4000 unna helgen =(

    Line: Jeg gleder meg til å komme tilbake i siget. Meget lei kjedelige eksamensoppgaver nå. Takk for lykken, jeg trenger den.

    Ellikken: Jeg fikk voldsom selvtillit av å lese ut Tom Egeland på en dag og begynte derfor på Silmarillion. Det er kanskje ikke et sjakktrekk i og med at jeg har 4000 ord å skrive de neste tre dagene, og ingen av dem kan relateres til Silmarillion på noen som helst måte, men til helgen skal jeg på hytten hvor jeg kan konsentrere meg skikkelig. Tar gjerne i mot beundring etter å ha lest boken ferdig, men foreløpig har jeg ikke fortjent det!

    SvarSlett