02.05.2011

It's Monday! What Are You Reading?

Jaja, da var eksamensperioden begynt, og av den grunn har jeg ikke mye å vise til fra forrige uke. Her en likevel uken som gikk:

Bøker jeg leste forrige uke:

- Hwang Sok-Yong: Herr Han

Bøker jeg anmeldte forrige uke:

- Glenn Cooper: The Tenth Chamber (terningkast 4)
- Kazuo Ishiguro: Never Let Me Go (terningkast 6)

Bøker jeg leser nå:

- Ann Radcliffe: The Romance of the Forest
- Alan Bradley: A Red Herring Without Mustard

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:

- Ann Radcliffe: The Romance of the Forest
- Alan Bradley: A Red Herring Without Mustard
- Miguel de Cervantes: Don Quixote

Alan Bradley imponerer mer enn vanlig. Jeg vet ikke hvorfor, men mistenker at "A Red Herring" blir min Flavia de Luce favoritt. I andre nyheter er det på tide å lese starten på Don Quixote. Jeg henger plutselig etter grunnet oppgaveskriving i helgen. Og når jeg sier at jeg henger etter mener jeg at jeg ikke har åpnet boken enda...

3 kommentarer:

  1. Du leser sannelig mye, og så leser du så mye spennende. Jeg er imponert over alle de grundige omtalene du rekker i tillegg.

    SvarSlett
  2. Jeg har inntrykk av at jeg både leser og skriver altfor lite for tiden. Det er godt å høre at det kanskje ikke er så ille som jeg tror. Man blir litt pessimistisk av å ligge seks bokomtaler bak skjema. Derfor var dette en særdeles hyggelig kommentar =)

    SvarSlett
  3. Jeg ligger 16 bokomtaler etter skjema, så jeg synes du klarer deg mer enn bra:-) Og jeg er enig med Fjord; ikke bare leser du mye spennende, men du skriver grundig om det i tillegg!

    SvarSlett