01.05.2011

Valgets uendelige kvaler

Valget er nesten tatt, men bare nesten. Jeg klarer ikke å velge mellom "Tree of Life" og "Avenue of Trees". Jeg liker egentlig sistnevnte best, men fargene til førstnevnte er finere. Jeg kan få sistnevnte i en lignende farge som den første, men det blir likevel ikke det samme. Siste spørsmål blir dermed: hvilken av disse tre liker du best? To av dem er identiske, men med forskjellige farger.





Jeg har falt for den dystre og mørke, men nydelige fargekombinasjonen i den første og den mystiske, vakre stien mellom trærne i den andre. Det føles som om begge coverne skjuler en historie - men jeg føler det sterkere når jeg ser på "Avenue of Trees" enn når jeg ser på "Tree of Life". Men hvis jeg velger "avenue", hvilken farge er finest? Jeg liker i utgangspunktet den mørkere grønnfargen best, men syns kanskje den lyse passer bedre til dette bildet. Aller helst vil jeg ha alle tre, men det går ikke. Og jeg klarer ikke å bestemme meg. Ingen beslutning, intet cover i posten. Beklager maset, men nå skal avgjørelsen tas.

Slik at det er sagt, jeg syns utvilsomt at fargene er finere på den første, mens bildet er finere på den andre. Hvorfor må dette være så vanskelig?

9 kommentarer:

  1. Eg synest fargane er finast på den midterste, og er ikkje i tvil. Eg har bare feil lesebrett.

    SvarSlett
  2. Av dei tre likte eg best den i midten:-)

    SvarSlett
  3. Jeg liker den i midten best. (Og, ja, jeg er fullt klar over at jeg ikke en gang nevnte den etter det forrige innlegget. Men nå som jeg ser hele coveret, og ikke bare framsiden, synes jeg den midterste er finest. Når jeg bare ser framsiden derimot, heller jeg litt mot den øverste igjen - fantastisk farge! Gir en skikkelig mystisk feeling! Det eneste minuset er at "hovedtreet" ser mest ut som en...klump når man ser hele)

    SvarSlett
  4. Jeg elsker Tree of Life, og ville valgt den. Forstår kvalene, for de er flotte begge to. Du ser sjelden (eller aldri) coveret oppslått slik som dette, for da ligger jo Kindle'n med skjermen åpen og ubeskyttet nedover. For å gjøre valget vanskelig så sier jeg derfor - den øverste :-)

    SvarSlett
  5. Hehe har bestilt, og valget falt på den midterste. Delvis fordi det var det bildet jeg likte best, fordi det var den første favoritten min, og også fordi et flertall her likte den best. Jeg er godt fornøyd, men har også veldig lystpå "Tree of Life". Den skal jeg ønske meg til bursdagen!

    SvarSlett
  6. Godt valg! Jeg likte også den midterste :)

    SvarSlett
  7. Au, dette kunne jeg ikke egentlig se! Shit. Takk likevel, jeg skal putte denne informasjonen langt inne i bakhodet og håpe jeg glemmer den til jeg ikke er blakk lenger.

    SvarSlett
  8. Du får ha det i bakhodet til en anledning hvor folk ønsker å gi deg gaver, som en bursdag. Jul er litt vel lenge til enda.

    Lykke til med å fortrenge bildene ;)

    Kommer det bloggoppdateringer snart, nå som du har levert masteren? =)

    SvarSlett