29.05.2011

Topp ti tirsdag: tema for de kommende ukene

Hver tirsdag lager jeg en topp ti liste basert på temaer valgt ut hos The Broke and the Bookish. Her er en oversikt over hvilke temaer som vil dukke opp på bloggen min i løpet av sommeren:

1. Barndomsfavoritter
2. Bøker jeg vil ha på en øde øy
3. Morsomme titler
4. De mest avskrekkende bøkene
5. Coverfavoritter
6. Absolutte favorittbøker
7. Favorittkarakterer
8. Karakterene jeg misliker mest
9. Favorittbokblogger
10. Bøker jeg ikke kan tro at jeg ikke har lest
11. Favorittheltinner
12. Favorittord
13. Bøker jeg gleder meg til å lese
14. Favorittsitater
15. Favorittpar i bøker
16. Favorittforfattere
17. Bøker jeg aldri kommer til å lese
18. Karakterer jeg kunne forelsket meg i
19. Bøker til Halloween
20. Bøker som fikk meg til å grine

Følg linken hvis du vil se resten av temaene som er brukt til nå. Jeg er ikke helt sikker på hva de mener er forskjellen på favorittord og favorittsitater, men jeg finner nok ut av det. Til slutt må jeg beklage mangelen på bokomtaler de siste ukene - jeg skal hente meg inn igjen fra og med helgen, for da har jeg ferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar