21.05.2011

Boktema fra a til å: I


Det har vært dårlig med liv på bloggen min denne uken. På grunn av forberedelser til gårsdagens skoleeksamen ble det verken tid til skjønnlitteratur eller blogg. Nå er den overstått, og det skal dermed igjen bli aktivitet i mitt lille hjørne av bloggverdenen innimellom essayskriving og hjemmeeksamen. Bokomtaler kommer både i dag og i morgen, men først er det tid for ukens boktema. Denne gangen skal jeg skrive om min favorittbok som starter med bokstaven I.

Valget er enkelt. Min favoritt er "Ikke Dø, Sophie" av Karsten Alnæs.

Hvorfor du også burde lese den kan du få vite her.

2 kommentarer:

  1. Enda en bok jeg ikke har lest! Det er så bra å få tips om gode bøker :-)

    Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Ja, det er det aller fineste med å være bokblogger og å følge andre. Jeg får stadig gode tips =)

    God helg!

    SvarSlett