07.03.2011

It's Monday! What Are You Reading?

Dette er strengt tatt en oppgaveskrivingsmandag, ikke en lesemandag, men jeg har likevel tid til en kjapp oppsummering av uken som gikk. Jeg har lest og lest og kost meg masse. Endelig har jeg komt i gang med å lese "A Game of Thrones". I tillegg koser jeg meg med Louis de Bernieres første Latin Amerika bok. Ellers er tre bøker og en novelle fullført. Alt i alt en god uke. Nedenfor kommer oppsummeringen, så må jeg tilbake til spørsmålet om folkeavstemninger har en positiv eller negativ påvirkning på demokratiutviklingen i Latin Amerika. Når jeg har funnet ut av det kan jeg gå tilbake til sofakroken og heie på Bran og Tyrion (kanskje) og Daenerys og Ned.

Bøker jeg leste forrige uke:

- Willa Cather: The Professor's House
- Vladimir Sorokin: En Opritsjniks Dag
- Ian McEwan: On Chesil Beach
- Johan Theorin: Jungfruns Hevn (novelle)

Bøker jeg anmeldte forrige uke:

- Johan Theorin: Jungfruns Hevn (terningkast 6)
- C.S. Lewis: The Magician's Nephew (terningkast 5)

Bøker jeg leser nå:

- George R.R. Martin: A Game of Thrones
- Louis de Bernières: The War of Don Emmanuel's Nether Parts

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:

- De jeg holder på med
- Flere noveller

Noe mer konkret enn det kan jeg desverre ikke gi. Jeg leser aldri det jeg planlegger uansett, med unntak av de jeg allerede har begynt på når jeg legger planene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar