20.06.2011

It's Monday! What Are You Reading?

Jeg leste ikke seks bøker forrige uke, men inkludert den jeg fullførte i dag ble jeg i det minste ferdig med fire. Tre av dem var meget gode, den fjerde hadde sine øyeblikk. Nå er det tid for siste samlesninguke på en stund, med omtale av Terry Pratchetts første bok i Discworld-serien, the Colour of Magic, senere i kveld, og med Nadine Gordimers The Conservationist på søndag, i forbindelse med min egen lesesirkel. Ellers blir det muligens vampyrsex og Charles Dickens senere i uken.

Bøker jeg leste forrige uke:

- Kazuo Ishiguro: The Remains of the Day
- Philippe Claudel: Monsieur Linh and His Child
- J.R.R. Tolkien: The Silmarillion

Bøker jeg anmeldte forrige uke:

- Herman Koch: Middagen (terningkast 4)
- Kazuo Ishiguro: The Remains of the Day (terningkast 6)
- Philippe Claudel: Monsieur Linh and His Child (terningkast 6)

Bøker jeg leser nå:

- Charles Dickens - Hard Times

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:

- Nadine Gordimer: The Conservationist
- J.R. Ward: Dark Lover

Om en uke har jeg ferie! Fra både skole og jobb. To uker uten forpliktelser, Det skal bli deilig.

4 kommentarer:

  1. Eg held på med Ishiguro nå, Never let me go. Eg liker også det eg les.

    Ja, ferie skal bli godt.

    SvarSlett
  2. Kos deg videre med Ishiguro, selv om "kos" kanskje er feil ord. Og kos deg med ferie =)

    SvarSlett
  3. Vampyrsex, Charles Dickens og lesesirkelbok på en og samme uke - kan man be om mer? ;-)

    God leseuke!

    SvarSlett
  4. Lesesirkelbok, Charles Dickens, vampyrsex, tidsreiser og også muligens en spennende, ukjent (for meg) afrikansk forfatter med et artig navn (Ngugi wa Thiong'o) faktisk!

    Det er litt av en uke. Jeg blir nok ikke ferdig med alt på denne ene uken, vampyrsex har jeg ikke begynt på enda og det er viktig å bruke god tid på Dickens. Likevel, spennende leseuke =)

    Nå kan jeg virkelig ikke be om mer. Ha en fin leseuke du også =)

    SvarSlett