06.06.2011

It's Monday! What Are You Reading?

Denne mandagen har jeg gledet meg til lenge. Jeg jobber, men eksamener er overstått. Og etter en hektisk jobbuke (eller kjedelig bankstreik jobbuke) har jeg ferie nesten hver dag. Jeg leser og blogger og har hatt en fin helg i solen. Det ble til og med litt lesing forrige uke, innimellom eksamensjobbing.

Bøker jeg leste forrige uke:

- Tom Egeland: Sirkelens Ende
- Ann Cleeves: Svart som Ravnen
- Herman Koch: Middagen

Bøker jeg anmeldte forrige uke:

- Hwang Sok-Yong: Herr Han (terningkast 4)
- Terry Pratchett: Equal Rites (terningkast 5)

Bøker jeg leser nå:

- J.R.R. Tolkien: The Silmarillion
- Joe Abercrombie: The Blade Itself

Bøker jeg planlegger å lese:

- Raymond Chandler: The Big Sleep
- Yan Lianke: Landsbyens Blod

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar