05.02.2011

Norske bloggere anbefaler Barnepiken

Elida gjorde meg i dag oppmerksom på at jeg er sitert i pocketutgaven av boken Barnepiken, skrevet av Kathryn Stockett. "Kan dette være sant?" tenkte jeg. Nysgjerrigheten min tok overhånd, og jeg tok turen bort til senteret for å kikke i boken. Og joda, der var det, min mening om Barnepiken, trykket på en side med overskriften "Norske bloggere anbefaler Barnepiken". I tillegg til meg fant jeg også sitater fra anmeldelsene til blant annet Knirk og Stinema. Anmeldte du Barnepiken i Cappelen Damms bokbloggturné i sommer er det bare å løpe til nærmeste bokhandel og se dine ord på trykk! Det er nemlig veldig gøy, selv om det kun er snakk om noen få setninger =D


Må bare beklage den dårlige bildekvaliteten...

5 kommentarer:

  1. Eg syns det var veldig gøy! Det viser at bloggere blir tatt seriøst som bokanmeldere:)

    SvarSlett
  2. Gjett hvem av de 7 bloggene som ikke fikk være med?

    Hilsen bitre bettan.

    SvarSlett
  3. Å, det har jeg tenkt på så mange ganger at jeg skulle tipse deg om. Jeg så det for noen uker siden. Morsomt.

    SvarSlett
  4. Så morsomt! Eg seier som Elida - det er kjempegøy at bloggarar blir tatt seriøst på denne måten!

    SvarSlett