28.02.2011

It's Monday! What Are You Reading?

Jeg fullførte ikke en eneste bok sist uke, selv om jeg begynte på tre. Jeg avbrøt alle sammen. Alle skal leses, men ikke akkurat nå. De er nok gode alle tre, men det ble feil å lese dem denne uken. Til gjengjeld har jeg kjøpt nye møbler og laget meg en koselig leseplass. Rett ved siden av min nye sofa står en av mine nye bokhyller full av skjønnlitteratur og over sofaen henger en lampe. Jeg gleder meg til å lese masse i min nye krok.



Bøker jeg leste forrige uke:

- Ikke en eneste bok. Skole, jobb og ommøblering tok alt jeg hadde av tid.

Bøker jeg anmeldte forrige uke:

- Elizabeth Kostova: The Swan Thieves (terningkast 5)
- Belinda Bauer: Blacklands (terningkast 5)

Bøker jeg leser nå:

- Willa Cather: The Professor's House

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:

- Vladimir Sorokin: En Opritsjniks Dag
- John Boyne: Mutiny on the Bounty

Kanskje. Det blir aldri helt som planlagt. Det eneste jeg vet er at jeg vil lese masse denne uken. Desverre skal jeg også jobbe masse og forberede to presentasjoner til neste uke, men skjønnlitteraturen skal ikke lide. Forhåpentligvis. Jeg skal lese flere noveller!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar