14.02.2011

It's Monday! What Are You Reading?

Heller ikke denne uken har jeg fått lest så mye som jeg ønsker. Likevel har det da blitt noe. Jeg har hittil klart å holde meg til utfordringen om å kun lese kvinnelige forfattere, men i og med at jeg leser mindre enn tidligere uker har jeg ikke lest mange bøker av kvinnelige forfattere enda. Men det er fremdeles en halv måned igjen, og jeg håper på å klare å lese 6-8 bøker i februar (noveller teller ikke).



Bøker jeg leste forrige uke:

- Isak Dinesen: The Roads Round Pisa (novelle)
- Jean M. Auel: The Clan of the Cave Bear

Bøker jeg anmeldte forrige uke:

- Neil Gaiman: Kirkegårdsboken (terningkast 4)
- Imre Kertész: Detective Story (terningkast 3)

Bøker jeg leser nå:

- Elizabeth Kostova: The Swan Thieves

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:

- Marina Lewycka: A Short History of Tractors in Ukrainian
- Carolina de Robertis: Det Usynlige Fjellet

Nå ligger jeg enda lenger etter i novelleutfordringen, men anmeldelse av Dinesen-novellen kommer, og jeg skal prøve å få lest to til denne uken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar