24.10.2011

It's Monday! What Are You Reading?

Forrige uke fullførte jeg bøker som har ligget på nattbordet mitt i mange uker fordi de har blitt nedprioritert til fordel for Bookerbøkene. Jeg fikk meg også en ubehagelig overraskelse i form av en kraftig betennelse i tannkjøttet, som både gjorde vondt og gjorde meg syk. Pencillinkur, sterke smertestillende, mat som ikke trenger å tygges skikkelig og underholdende bøker har hjulpet meg gjennom helgen. Jeg har blant annet begynt å lese The Shining av Stephen King, en forfatter jeg aldri har lest noe av tidligere.

Bøker jeg leste forrige uke:

- Terry Pratchett: Wyrd Sisters
- Brian Selznick: Oppfinnelsen av Hugo Cabret
- Tor Åge Bringsværd: Slipp Håndtaket Når Du Vrir

Bøker jeg anmeldte forrige uke:

- Brian Selznick: Oppfinnelsen av Hugo Cabret

Bøker jeg leser nå:

- Julian Barnes: The Porcupine
- Stephen King: The Shining

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:

- Louis de Bernières: A Partisan's Daughter

2 kommentarer:

  1. Jeg grøsser litt når jeg ser King nevnt, tenker bare for skummelt for meg :) Kos deg med ukens bøker.

    SvarSlett
  2. Jeg grøsser litt selv. Er ganske lettskremt, så jeg har laget meg en leseplan som innebærer at jeg kun leser på dagtid, eller når samboeren min er hjemme. Så får vi se hvordan det går - jeg har nemlig ikke kommet til de skumle delene enda.

    SvarSlett