17.10.2011

It's Monday! What Are You Reading?

Denne uken har jeg skrevet hele tre omtaler, så nå begynner det å bli fart på omtaleskrivingen min. Får prøve å være flink i de kommende ukene også. Nå er jeg forresten ferdig med Bookerbøkene. Jeg har ikke fullført Half Blood Blues av Esi Edugyan, men den interesserte meg såpass lite at det får heller gå greit. Senere i dag kommer et oppsummeringsinnlegg. I morgen får vi vite hvem som vinner!



Bøker jeg leste forrige uke:

- Stephen Kelman: Pigeon English
- Patrick deWitt: The Sisters Brothers

Bøker jeg anmeldte forrige uke:

- Gunn Marit Nisja: Naken i Hijab (terningkast 5)
- Stephen Kelman: Pigeon English (terningkast 4)
- Patrick deWitt: The Sisters Brothers (terningkast 6)

Bøker jeg leser nå:

- Terry Pratchett: Wyrd Sisters
- Tor Åge Bringsværd: Slipp Håndtaket Når Du Vrir

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:

- Brian Selznick: Oppfinnelsen av Hugo Cabret
- Alexandre Dumas: The Count of Monte Cristo

4 kommentarer:

  1. Du har ikkje gått glipp av noko om Half Blood Blues ikkje blir ferdiglest:-)

    SvarSlett
  2. Det er godt å høre, for jeg har ikke veldig lyst til å fortsette å lese den. Men det er samtidig litt irriterende at en av Bookerbøkene forblir ulest (ihvertfall 90 prosent av den). Vinner den Bookerprisen tror jeg nok at jeg vil gi den et nytt forsøk, men hvis ikke lar jeg den forbli ulest.

    SvarSlett
  3. Da ble det ikke noe nytt forsøk på den?? ;)

    SvarSlett
  4. Nope, den blir neppe lest ferdig. Jeg vil heller lese mer av Barnes, i tillegg til å lese noen av de andre Bookernominerte som ikke kom seg på den korte listen.

    SvarSlett