08.08.2011

It's Monday! What Are You Reading?

Endelig ferdig med siste jobbeuke, nå skal det bli tid til å fullføre bøker igjen.

Bøker jeg leste forrige uke:

- Nada

Bøker jeg anmeldte forrige uke:

- Ernest Hemingway: The Old Man and the Sea (terningkast 5)

Bøker jeg leser nå:

- Louis de Bernières: Captain Correlli's Mandolin
- Joseph Conrad: Heart of Darkness (lydbok)

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:

- Conn Iggulden: Wolf of the Plains
- Terry Pratchett: Mort
- Louisa May Alcott: Good Wives
- Péter Nádas: Parallelle Historier (bind 1)

Joda, dette er altfor tykke bøker til at jeg kan drømme om å fullføre dem på en uke, men det er da likevel disse jeg planlegger å fullføre i nærmeste fremtid.

2 kommentarer:

  1. Sjeldent at du ikke har lest noe en hel uke! Vel overstått sommer!

    SvarSlett
  2. Heldigvis er det sjeldent ja =)

    Tror ikke det ble lest mer enn ca. 100 sider i Captain Correlli forrige uke. Denne uken er jeg halvveis i Mort og har i tillegg fullført min første lydbok i voksen alder. Den var ikke så lang, men for meg er det en bragd likevel hehe ;)

    Gratulerer med flytting forresten!

    SvarSlett