01.08.2011

It's Monday! What Are You Reading?





Leselysten dukket opp i midten av forrige uke, og nå er den tilbake for fullt. Det er deilig å lese igjen.







Bøker jeg leste forrige uke:

- Ernest Hemingway: The Old Man and the Sea
- Louis de Bernières: Senor Vivo and the Coca Lord
- Louisa May Alcott: Little Women

Bøker jeg anmeldte forrige uke:

- Louis de Bernières: Senor Vivo and the Coca Lord (terningkast 5)

Bøker jeg leser nå:

- Louis de Bernières: Captain Correlli's Mandolin

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:

- Terry Pratchett: Mort
- Mikhail Bulgakov: The Heart of a Dog

Om en uke er det tid for å finne tema for masteroppgaven. Sommerjobbingen er dermed over etter denne uken, og skolen kan igjen bli fokus. Da blir jeg også mer fleksibel og klarer forhåpentligvis å finne enda mer tid til å lese skjønnlitteratur, i tillegg til all faglitteraturen som må fordøyes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar