22.11.2010

It's Monday! What Are You Reading?

Da var nok en uke over, og for en gangs skyld har jeg fulgt leseplanen fra forrige mandag.

Bøker jeg leste forrige uke:

- Douglas Adams: Dirk Gently's Holistic Detective Agency
- John Steinbeck: Of Mice and Men

Bøker jeg anmeldte forrige uke:

- Gabriel García Márquez: Memories of My Melancholy Whores (terningkast 5)
- Douglas Adams: Dirk Gently's Holistic Detective Agency (terningkast 6)

Bøker jeg leser nå:

- Irène Némirovsky: Jezebel
- Mika Waltari: Egypteren Sinuhe
- Kate Morton: The Forgotten Garden (lydbok)

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:

- Irène Némirovsky: Jezebel
- Mika Waltari: Egypteren Sinuhe
- Kate Morton: The Forgotten Garden (lydbok)
- Nick Hornby: A Long Way Down

I tillegg hadde det vært kjekt å lese noe av Charles Dickens eller begynne på The Chronicles of Narnia av C.S. Lewis. Men siden jeg er midt i en hektisk oppgaveskrivingsperiode spørs det om jeg får begynt på flere bøker enn de jeg holder på med før desember. Jeg har endelig funnet en hobby som passer å kombinere med lydbøker: det finnes noe som heter mandalas, som er hefter med forskjellige mønstre du skal fargelegge. Det er egentlig for barn, men det er ganske koselig å holde på med, og det er en tankeløs hobby som gjør at jeg ikke blir rastløs når jeg hører på lydbøker. Så nå har jeg store forventninger om å endelig fullføre en lydbok - noe som kun har skjedd en gang før for mange år siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar