27.03.2012

En ivrig liten kar

Tanken på å opprette en hundeblogg hvor jeg kan legge ut bilder av mitt lille vidunder er så absolutt til stede, men akkurat for øyeblikket har jeg såvidt tid til å oppdatere bokbloggen innimellom. Derfor klarer jeg ikke å motstå fristelsen til å legge ut noen hundebilder her i ny og ne. Jeg lover å lage en ren hundeblogg til sommeren slik at dere som ikke er like hundefrelst som meg kan slippe alle hundeinnleggene. Heldigvis vet jeg at det finnes en del dyremennesker i bokbloggverden =D

Meg og Echo dro til Osterøy på lørdag hvor han fikk leke med to dalmatinere og en langhåret dvergdachs. Echo var veldig forsiktig og tilbaketrukket i starten, men fant etterhvert ut at de store dalmatinerne var snille som lam.















18 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! (Og nydelige hunder!) :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de var herlige sammen. Har aldri truffet dalmatinere før, men de var livlige og utrolig skjønne =)

      Slett
  2. Åååå, så fine!! Det er så koselig når dyr liker hverandre:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig, selv om Echo blir litt for overivrig. I starten var dalmatinerne for livlig og skummel for ham. Etter en stund ble han mer og mer med, og til slutt ville han ikke gi seg, selv når det begynte å bli litt mye for dalmatineren.

      Slett
  3. Kjenner futurehundeierangsten komme sigende, tenk om jeg ikke skjønner forskjellen på leking og slossing???? Hundeblogg er en god ide, det vil jeg også ha - rent teoretisk -)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du merker forskjell! Et større problem er å se forskjell på lek og et forsøk på å parre seg. Det virker som om Echo veldig gjerne ville parre seg med dalmatinertispen, men han fikk det ikke til. Heldigvis. Dalmatineren var veldig tålmodig.

      Hundeblogg er en god ide rent teoretisk ja! Om det fungerer med to blogger i praksis er jeg usikker på...

      Slett
  4. Svar
    1. Det var en nydelig dag! Der er det forsåvidt i dag også, men jeg sitter inne på lesesalen og Echo er inne på soverommet. Snart er samboeren min hjemme, da får han fjelltur =D

      Bok og hund er ikke et dumt konsept. Kombiblogg er fint =D

      Slett
  5. åh, men bøker og hunder er jo det beste som finnes ,)

    SvarSlett
  6. En riktig skjønnas du har :) Elsker hund! Har hund. Har alltid hatt hund. Skal ikke ha hund etter han jeg har nå... For mye reising = for ofte kennel. Kennelen er superb! men kostnaden er høy.. Men jeg elsker jo hund da.. Dilemma... Enn sålenge nyter jeg hundelivet. Pelsdotten min er bare 4 år. Kos deg med din :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, reising og hund er ikke så lett å kombinere, men du har ihvertfall hatt mange fine år med hund og har mange år igjen enda =) Var det tibetansk spaniel du hadde? Jeg elsker pelsdotter, i alle varianter =D Min er akkurat nappet og har dermed lav pelsdottfaktor. Men skjegget er inntakt.

      Slett
  7. Echo er fremdeles like nydelig :-D
    Jeg synes egentlig at en kombinert bok - og hundeblogg hadde vært supert - altså fortsette med å poste bilder av skjønningen her ved siden av bokrelaterte poster.

    SvarSlett
    Svar
    1. Foreløpig blir det nok en kombinert blogg, eller, egentlig en bokblogg, men med litt hundeinnslag innimellom =D

      Kan ikke si at jeg er uenig med deg, lillegutten min er nydelig. Og personligheten passer med det sjarmerende ytre. Han er snill tvers igjennom!

      Slett
  8. Nydelige hunder :)
    En bokblogg med innslag av hund innimellom er aldri å forakte. Hunder er så fine dyr :)

    SvarSlett
  9. Han er jo fortsatt like søt, da... :) Gjør ingen verdens ting med bilder av hunder og andre dyr innimellom bokinnleggene, det er bare fint. ;)

    SvarSlett