19.09.2010

Vinneren er..

Etter et skuffende Brann-tap er det nå på tide å muntre meg selv opp ved å trekke vinneren av konkurransen min. Jeg bruker random.org, og gir alle som har deltatt et tall mellom 1 og 12. Den som kommenterte først får 1 og den siste som kommenterte får verdien 12, og da skjønner dere resten.


OG TALLET ER...... 8!

Det betyr at den heldige vinneren er Kristin fra bloggen lumos. Gratulerer =)

Den Vidunderlige Kjærlighetens Historie og Etter Skjelvet kommer i posten om ikke så lenge. I mellomtiden må du fortsette med de fantastiske kapittelvandringene i Deathly Hallows (min kommentar til kapittel 3 kommer snart..). Husk å sende meg en mail på tew001@student.uib.no med adressen din.

Jeg må også få sagt tusen takk for utrolig mange gode bokforslag og for gratulasjoner. I morgen skal jeg lese om alle bøkene dere har foreslått på bokelskere, og eventuelle andre steder jeg kan finne dem. Jeg har allerede sett litt på de første forslagene jeg fikk, og der var det mye som virket spennende.

Ha en fortsatt fin søndagskveld =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar